Vardag i stövel-landet

Jag bor i Italien, där jag pluggar till att bli nån sorts ingenjör. Och lyssnar på mycket musik.

torsdag, april 27, 2006

Nu är det väl revolution på gång

Min mage gör fortfarande uppror.
Vaknade kl 6 imorse av att jag mådde illa. Inte ens sova får man göra när man väl har lite "ledigt"!
Har kollat på Repmånad. Mycket underskattad film. Lasse åberg kändes ju inte jättelockande, men hej vad bra.
Nu ska jag dra mig tillbaks till soffan och sista avsnittet av Lasermannen.
Samt en kopp té och lite naturell yoghurt....




åh herregud. A ringde precis. Hans mamma ska ta med mig till doktorn imorgon, det går tydligen något konstigt magvirus!

Och jag som har doktors skräck. Det fick jag av min husläkare. Han har världens mest isblå ögon. Så där riktigt kalla ena, som man föreställer sig att massmördare har. Hu hu.
Men det ska nog gå bra...